Pracovní nabídka
In the role of Trade business support, you will join a growth-focused environment where you'll learn all about the commercial side of their global operations. You'll work with commercial and operations teams to manage and execute purchases, sales, and inventory, gaining a solid understanding of the business before taking on more direct commercial responsibilities. A growth focused role, with an opportunity to develop in a global company, learning all aspects of the commercial environment, to allow a broad understanding of business before taking on more commercially focused responsibilities.
main responsibilities
- learning all aspects of the business, including process, operational and commercial requirements
- working with the operations team to execute business, to understand partners, costs and risks involved
- working with the commercial and operations teams to ensure business is planned and executed in line with identified objectives and customer service levels are optimised.
- to develop with the commercial team to identify and develop commercial opportunities
- interaction and communication with suppliers and clients, including finding new clients, to optimise commercial opportunities
- based in Prague, but with a requirement to travel internationally, to both clients and other ED&F Man offices
what we offer
- 5 weeks of vacation
- contribution to pension and life insurance
- meal vouchers
- hybrid model of work
- personal development opportunities
- work in a truly global and dynamic environment
- showcase and develop your skills in a challenging industry
- be part of a company committed to sustainability and innovation
who you are
- fluent in English, other languages are a plus (Spanish, French, German)
- good knowledge of Microsoft Office programs, especially Excel
- ability to analyze and solve problems
- willingness to work in a team and help the company succeed in the long run.
- interest in learning and developing in a business environment with the goal of growing into more business-focused roles
- ability to learn new things quickly and adapt to the company's needs
Take the next step in your logistics career with us. Apply now to become a key player in our international operations and help drive our success in the global market.
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Erika Balejová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Leader, Customer service v Praze a okolí (13)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice