Pracovní náplň
- Nákup komponentů a služeb podle požadavků výroby
- Komunikace a vyjednávání s dodavateli
- Správa cen, parametrů a faktur v systému
- Zajištění potřebné dokumentace a tvorba reportů
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Praxe s ERP systémem/obdobným systémem
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Zkušenost v oblasti logistiky/nákupu výhodou
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- Roční bonus a 13. plat
- Flexibilní pracovní doba s možností Home office
- Příspěvek na dopravu a penzijní/životní připojištění
- Stravenky nebo dotované stravování
- Místo výkonu práce: okolí Chomutova
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Tereza Giňa Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Ústí nad Labem a okolí (214)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice