Pro našeho klienta, významnou nadnárodní společnost s dlouholetou historií zabývající se půjčováním vozů, operativním leasingem a prodejem vozů, hledáme specialistu na danou pozici
Pracovní náplň
- Spravovat tankovací karty a pohonné hmoty
- Administrativně řešit dopravní přestupky a pokuty
- Připravovat podklady pro přihlašování a předávání vozidel
- Pracovat s dokumentací – archivace složek, scany protokolů a smluv
- Starat se o evidenci vozidel v režimu "půjčovna"
- Vypočítávat zůstatkovou hodnotu vozidel a provádět dofakturace
- Chcete se podílet na digitalizaci a robotizaci procesů? Zde máte možnost!
Požadujeme
- Min SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Povědomí o účetnictví výhoda
- Zkušenost s Heliosem výhodou, ale rádi vás vše naučíme
- Pečlivost, spolehlivost a ochotu učit se nové věci
Nabízíme
- Přátelský kolektiv, který vám pomůže se vším, co potřebujete
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění
- Flexibilní pracovní dobu
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha PP HUBOdpovědná osoba: Silvie Vaněček Charalambová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz
Adresa:
Pikrtova 1 a
Praha 4
140 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (1257)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice