Jsi komunikativní, rád/a organizuješ, jednáš s lidmi a domluvíš se anglicky? Skvělé, protože právě hledáme posilu do menšího, stabilního týmu klientské podpory pro rostoucí mezinárodní společnost s pobočkou v centru Brna.
Pracovní náplň
Podpora stávajících i nových klientů v českém i anglickém jazyce
Práce s klientskou dokumentací v interním systému
Správa klientských objednávek pro jejich bezproblémové zpracování, poskytování informací ohledně skladových zásob
Kontrola termínů dodání pro zajištění vysoké kvality poskytovaných služeb
Komunikace s interními odděleními v rámci firmy v anglickém jazyce (distribuční centrum, celní oddělení, cenové oddělení)
Požadujeme
Výborné organizační a komunikační dovednosti, dobrý time management
Ochota učit se novým věcem
Zodpovědnost
Zkušenost s klientským servisem z pozice recepční, pohostinství či obchodu jsou výhodou, ne však podmínkou
Nabízíme
Práce od pondělí do pátku od 8 do 17
Podporovaný interní růst
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Možnost flexibilní pracovní doby
ㅤ
Poznámka
Máte zájem?
Odpovězte na inzerát a přiložte Váš anglický životopis!
Těším se na Vaši odpověď! :)
Martina Umlaufová, tel: zobrazit tel. číslo
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Brno pobočkaOdpovědná osoba: Martina Umlaufová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz/
Adresa:
Bašty 8
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Recepční v Brně a okolí (958)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice