Pracovní nabídka
co vás čeká?
- péče o klienta a akvizice: Budete prvním kontaktem pro naše klienty, poskytovat jim profesionální podporu, budovat dlouhodobé obchodní vztahy a aktivně získávat nové zákazníky s cílem rozšiřovat naše portfolio.
- řešení požadavků: Efektivní a včasné řešení klientských dotazů a požadavků, hledání optimálních řešení a zajištění vysoké úrovně spokojenosti.
- odbornost v oboru: Rozvoj odborných znalostí v oblasti našich logistických produktů a služeb, abyste se stal/a důvěryhodným partnerem pro klienty.
- týmová spolupráce: Aktivní spolupráce s kolegy z různých oddělení s cílem sdílení znalostí a neustálého zlepšování interních procesů.
proč pracovat u nás?
- kariérní rozvoj: Podporujeme profesní růst našich zaměstnanců a tato role nabízí jasně definované možnosti postupu.
- dynamické prostředí: Práce v mezinárodní společnosti s rychlým tempem a neustálými příležitostmi k rozvoji.
- reálný dopad: Vaše práce bude mít přímý a měřitelný vliv na spokojenost klientů a obchodní výsledky společnosti.
co vám nabídneme
- moderní pracoviště: moderní a příjemné kancelářské prostory.
- konkurenceschopné odměňování: Zajímavý fixní plat a atraktivní bonusový systém.
- volno a odpočinek: 5 týdnů dovolené a sick days
- kariérní růst: Jasné možnosti kariérního postupu v rámci společnosti.
- zaměstnanecké benefity: Stravenky / Cafeterie, Cafeterie benefit a příspěvek na penzijní připojištění.
- vzdělávání a rozvoj: Podpora v oblasti jazykového vzdělávání
co od vás očekáváme
- zkušenosti: Předchozí obchodní zkušenosti jsou velkou výhodou.
- motivace: Proaktivní přístup, vášeň pro obchod a orientace na dosahování stanovených cílů.
- komunikace: Vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
- analýza: Schopnost analytického myšlení a technická zdatnost.
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Anastázie Zapletalová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1421)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice