Pracovní náplň
- Kompletní vedení účetnictví.
- Účtování přijatých a vydaných faktur
- Příprava podkladů k DPH a účetním závěrkám
- Zpracování vyúčtování bytových domů (v Excelu, včetně kontingenčních tabulek).
- Evidence majetku – správa inventáře jednotlivých bytových jednotek.
- Vedení skladové evidence a inventur.
- Mírná komunikace s obchodním oddělením, příprava smluv.
- Příležitostné řešení pojistných událostí.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Pečlivou a precizní osobnost s orientací na detail.
- Praxi s podvojným účetnictvím (ideálně 5+ let).
- Pokročilou znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek).
- Znalost účetního programu KELOC výhodou.
- Zkušenosti s účetnictvím v developerské nebo obchodní společnosti velkou výhodou.
Nabízíme
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Stravenkový paušál: 123 Kč/den.
- Parkovací místo v centru města.
- Kafeterie.
- Životní pojištění po dvou letech.
- Zázemí stabilní české rodinné společnosti.
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Petr Hykel THEONES Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (20)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice