Back office podpora (45-55.000 KČ)

  • Zadavatel: Advantage Consulting, s.r.o.
    Pobočka Brno
  • Odpovědná osoba: Tereza Giňa
ID: 1913910 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

  • Poskytování administrativní a organizační podpory vedení firmy
  • Koordinace kalendářů, domlouvání schůzek, cest a péče o návštěvy
  • Aktivní komunikace s kolegy i externími partnery (zákazníci, dodavatelé, úřady)
  • Příprava materiálů k jednáním, vedení zápisů a sledování plnění úkolů
  • Podílení se na marketingových a PR aktivitách – správa webu, sociálních sítí, návrhy propagačních výstupů
  • Příprava a realizace firemních akcí a interních setkání
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře, vyřizování e-mailů, telefonátů i korespondence

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici
  • Anglický jazyk alespoň B1
  • Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Kreativita, zájem o marketing a sociální sítě
  • Spolupráce v týmu, výborné komunikační dovednosti

Nabízíme

Hledáme šikovného a kreativního parťáka či parťačku k vedení společnosti.
Ve dvojici s kolegyní si budete domlouvat směny tak, aby mělo vedení vždy spolehlivou podporu. Čeká tě nejen organizace a administrativa, ale i kreativní část – tvorba obsahu na sítě, nápady na PR nebo příspěvky do našeho interního časopisu. Občas přijde i e-mail nebo hovor v angličtině, ale nic každodenního.

  • Odměny, 25 dní dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Výuka cizích jazyků NJ a AJ
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Benefit program Cafeterie Benefit Plus, Multisportka

  • Místo výkonu zaměstnání: Praha - Holešovice

Kontakt - zadavatel pozice

Advantage Consulting, s.r.o.

Odpovědná osoba: Tereza Giňa Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.acjobs.cz/?page=1

Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00

Advantage Consulting, s.r.o.
Brno

Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Back office podpora (45-55.000 KČ).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.