Pracovní náplň
Tvorba a implementace obchodní strategie – plánování krátkodobých i dlouhodobých obchodních cílů, sledování trhu a konkurence, nastavování priorit a směru obchodního rozvoje společnosti (nebráníme se ani expanzi do dalších zemí Evropy)
Budování vztahů se zákazníky – rozvoj obchodních příležitostí u stávajících klientů i akvizice nových zákazníků především z oblasti průmyslu
Reprezentace společnosti – účast na jednáních, prezentacích, odborných konferencích a workshopech, reprezentace TechSoft Engineering při komunikaci s partnery (např. Ansys)
Koordinace s technickým týmem – spolupráce na tvorbě řešení šitých na míru zákazníkům, předávání zpětné vazby od zákazníků produktovému a technickému týmu pro další zlepšování našich řešení
Analýza výsledků a reporting – pravidelné sledování obchodních dat, reporting vedení společnosti, návrhy opatření pro zlepšení efektivity a růstu
Spolupráce s marketingem – konzultace kampaní, návrh cílových skupin a sdělení, podpora při tvorbě obsahu pro propagaci produktů a služeb
Požadujeme
V současné době hledáme parťáka, který převezme část agendy od jednatele, povede obchodní tým v ČR, bude nadále rozvíjet spolupráci s našimi zákazníky v Česku i na Slovensku a vyhledávat nové obchodní příležitosti. Hledáme ambiciózního manažera s inovativním přístupem, který nám pomůže se neustále posouvat, a zároveň se bude i částečně podílet na řízení společnosti.
Odměnou vám kromě atraktivní fixní mzdy bude bonusová složka mzdy, 25 dní dovolené, flexibilní pracovní doba, home office dle potřeby, vysoké příspěvky na stravování, Multisport karta, služební vůz i k soukromým účelům, smlouva na HPP a mnoho dalšího. Nejsme korporát, fungujeme v menším neformálním prostředí našich krásných kanceláří na Praze 4. Rádi se přizpůsobíme individuálním potřebám našich zaměstnanců a maximálně podpoříme váš kariérní i osobnostní rozvoj.
Praxi v obchodu – oblast softwarových řešení, CAE, CAD nebo PLM systémů
Zkušenosti s vedením obchodního týmu – schopnost motivovat i rozvíjet své kolegy
Angličtina na úrovni B2 nebo vyšší – nezbytná pro komunikaci s mezinárodními partnery
Dobré komunikační a prezentační dovednosti – jak pro interní spolupráci, tak při jednání se zákazníky
Prokazatelné výsledky v akviziční činnosti i v péči o klíčové zákazníky
Uvítáme znalost prostředí technických simulací – zejména Ansys je velkou výhodou
Nabízíme
bonusovou složku mzdy odvíjející se dle vašich výsledků
smartphone, laptop a služební vůz i k soukromým účelům
5 týdnů dovolené
flexibilní pracovní dobu
home office dle potřeby
příspěvky na stravování
příspěvky na Multisport kartu
krásné designové kanceláře v Praze 4
firemní společenské akce a teambuildingy, ať se také pobavíme i mimo práci
individuální přístup k zaměstnancům v přátelském a neformálním prostředí
možnost podílet se na řízení společnosti
rádi poskytneme mnoho školení pro váš kariérní i osobnostní rozvoj
smlouvu na HPP
nástup možný dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Andrea Bolvanová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1435)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice