Pracovní nabídka
The role requires significant technical expertise of SAP payroll, ABAP debugging/programming is a plus. The role uses defined processes to make enhancements and corrections to functionality, based on submitted issues and approved business requirements. English is a must + at least 1 more world language is required depending on portfolio of assigned countries.Reporting to the Manager Software Engineering, the role interacts with a variety of organizational levels in Product and in Implementation, Service, and Support, but primarily, interaction is with peers in the Country Solution Manager role.
- To provide technical analysis and design of technical solutions for identified problems and approved enhancements for a portfolio of Europe assigned countries
- To adhere to standards for process and methodology, analysis and design, configuration and testing, as well as documentation in all work activities performed
- To collaborate with Country Solution Manager. to ensure that functionality is optimized between being feature-rich, easily implemented and maintained, highly usable and intuitive, and meets committed timelines, while remaining compliant with localregulations and best practices.
who we are looking forwhat we offer
- SAP technical expertise in analysis and design as well as configuration and testing for payroll functionality for one or more countries.
- Effective written and verbal communication skills in English (the addition of other languages necessary for the support of some countries)
- Appreciation of cultural nuances differences and their impact on effective communication.
- Proven ability to manage own work effectively with little or no direction.
- Ability to adapt to evolving processes, tools, and team structure.
- Ability to work under stress in a dynamic environment.
- Attention to detail and methodical.
- Ability to work somewhat flexible hours to accommodate various time zones.
- ABAP debugging/programming language is a plus
what we offer
- international environment
- very nice remunaration
- hybrid work (3/2)
- cafeteria
- other benefits
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1467)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice