Asistentka účetního oddělení (m/ž) Praha

  • Plat: 30000 - 50000 Kč/měsíc
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Klaudia Szofer
ID: 1914577 Aktualizováno dnes

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta hledáme pečlivého a zodpovědného člověka, který se stane důležitou součástí našeho finančního týmu v Praze nebo Brně. Pokud máte rádi práci s čísly, jste detailista a chcete se podílet na efektivním fungování finančního týmu, dejte nám o sobě vědět!

náplň práce:

  • kontrola a evidence faktur a plateb
  • komunikace s externí účetní firmou
  • správa bankovních výpisů
  • práce v digitálním systému – zadávání a třídění dokladů
  • podpora při uzávěrkách a reportingu
  • spolupráce s finančním manažerem

co vám nabídneme

  • měsíční bonusy
  • 25 dní dovolené + 2 dny zdravotního volna
  • home office
  • flexibilní pracovní dobu
  • vzdělávací programy a jazykové kurzy
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • teambuildingové aktivity
  • příjemné pracovní prostředí

co od vás očekáváme

  • min. SŠ vzdělání ekonomický směr
  • zkušenosti v administrativě/účetnictví
  • znalost Excelu a práce na počítači
  • spolehlivost, samostatnost, proaktivní přístup

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Klaudia Szofer Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.randstad.cz/

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistentka účetního oddělení (m/ž).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.