Pracovní nabídka
Co vás čeká
- Každodenní komunikace se zákazníky ze zahraničí (e-mail, telefon)
- Administrativní zajištění zakázek – od nabídky po expedici
- Spolupráce s obchodním týmem i výrobou
- Podpora obchodních zástupců v terénu
- Příprava dokumentace k vývozu, včetně komunikace s celními úřady
- Překlady a tvorba nabídek, objednávek
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ/VŠ vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy)
- Dobrou znalost angličtiny – druhý jazyk výhodou
- Uživatelskou znalost MS Office
- Komunikační schopnosti, samostatnost a pečlivost
- Ochotu učit se a pracovat v týmu
Co vám můžeme nabídnout
- 5 týdnů dovolené
- Jazykové a odborné vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Závodní stravování a dotované občerstvení
- Odměny při životních výročích a za aktivní zapojení do rozvoje firmy
- Fixní mzda + variabilní složka během zaškolení
- Po zapracování navýšení bonusové složky dle výkonu
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Eva Sloupová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozicích Pracovník zákaznického servisu, Pracovník zákaznického servisu s AJ, Absolvent v Jihlavě a okolí (38)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice