Pracovní náplň
- Koordinace projektů a péče o klienty
- Příprava smluvních podkladů a každodenní administrativní servis pro ateliér
- Administrativní činnost
- Zajištění chodu kanceláře
- Spolupráce s klienty od úvodního kontaktu po osobní setkání
- Zpracování cenových kalkulací a nabídek
Požadujeme
- Podmínkou je vysokoškolské vzdělání stavebního či architektonického směru
- Znalost programu ArchiCAD, SketchUP výhodou
- Zkušenost z oboru stavebního směru (asistentka/administrativa/obchodní zástupce)
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Anglický jazyk - výhodou
Nabízíme
Láká Vás tato pracovní příležitost? Zašlete nám Váš životopis.
- Plný nebo částečný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost být součástí exkluzivních projektů pro prestižní klienty
- Férové mzdové ohodnocení
- Místo výkonu zaměstnání: PRAHA
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Tereza Giňa Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Obchodní zástupce v Praze a okolí (88)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice