Pracovní náplň
Komunikovat budete s kolegy, managementem, návštěvami, obchodními partnery, dodavateli i zaměstnanci společnosti.
Organizovat a někdy i realizovat budete služební cesty, návštěvy, školení, porady nebo různé firemní akce či projekty.
Administrativní úkony, které dostanete na starosti, budou zahrnovat přípravu prezentací, evidenci docházek, zadávání faktur do systému nebo přípravu marketingových materiálů.
Požadujeme
Pak určitě čtěte dál!
Náš tým doplní již zkušená asistentka, která na obdobné pozici pracovala minimálně 3 roky. Nezbytná je schopnost plynulé komunikace v angličtině.
Hledáme akční, pečlivou a samostatnou osobu s vysokou úrovní komunikačních a organizačních dovedností.
Nabízíme
Těšit se můžete také na týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas dostatečně odpočinout. K tomu navíc 2 dny zdravotního volna, protože se nemusíte vždy cítit úplně dobře, i když to není na návštěvu lékaře.
Možnost osobního a kariérního rozvoje, včetně bezplatného jazykového vzdělávání.
Spoustu příspěvků a bonusů - na penzijní připojištění, životní pojištění, stravování nebo Multisport kartu.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Rojíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Asistentka ředitele v Brně a okolí (23)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice