Specialista/tka územního plánování – doprava a energetika

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe
  • Klient: Magistrát hl. m. Prahy
  • Termín uzávěrky: 23.05.2025
  • Místo pracoviště: okres Praha hl.m.
ID: 1915817 Aktualizováno včera

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka územního plánování – doprava a energetika v odboru územního rozvoje na dobu určitou.

Pracovní náplň

  • zajišťování podkladových a analytických materiálů
  • koordinace činností souvisejících s pořizováním a údržbou územního plánu hl. města Prahy a pořizováním územně plánovacích podkladů a dokumentací
  • spolupráce při vydávání vyjádření k územním řízením, koordinovaným stanoviskům a výjimkám ze stavebních uzávěr

Pracovní pozice je vhodná také pro absolventa/absolventku.

Požadujeme

  • VŠ Mgr./Bc. (více v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení)
  • znalost zákona o hlavním městě Praze a právních předpisů souvisejících
  • znalost stavebního zákon
  • znalost správního řádu
  • znalost nařízení hlavního města Prahy č. 12/2024 o požadavcích na výstavbu v hlavním městě Praze (pražské stavební předpisy)
  • znalost principů a fungování veřejné správy
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • prezentační dovednosti
  • tvůrčí a organizační schopnosti

Výhodou
  • dobrá znalost území hl. m. Prahy
  • znalost práce na PC v CAD nebo GIS systémech, spisové službě GINIS či programech Adobe

Nabízíme

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pracovní poměr na dobu určitou (po dobu rodičovské dovolené)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo klikněte na odkaz níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX2N1E4%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX2N1E4/UD_vyberove-rizeni_PKD_specialista_SSU_0980-VR75-25.pdf

V případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis a motivační dopis (v rozsahu 1 až 2 normostrany A4) prosím zasílejte nejpozději do 23. května 2025 na adresu zaslat email nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – místo na dobu určitou/UZR/VM11/25/K

Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Kontakt - zadavatel pozice

Magistrát Hlavního města Praha

Odpovědná osoba: Mgr. Gabriela Kolářová Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: https://praha.eu/web/praha/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/company…

Adresa:
Praha
11001

Nabídka je zařazena v sekci: Pro absolventy
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 - 55000 Kč za měsíc
Praha
ManpowerGroup s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Specialista/tka územního plánování – doprava a energetika.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.