Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov

  • Plat: 35000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha 4
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
ID: 1915836 Aktualizováno před 2 dny

Pracovní náplň

Požadujeme

Středoškolské vzdělání s maturitou, Dobrá znalost MS Office

Nabízíme

administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov
Přijmeme administrativní pracovnici personálního oddělení na HPP na plný úvazek, pracoviště Praha 4, u stanice Metra Chodov.

Pracovní náplň:

  • Zpracovávání personální agendy společnosti

  • Zajišťování veškeré agendy spojené se vznikem, průběhem a ukončení pracovních poměrů.

  • Zpracování a evidence dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr

  • Udržování aktuální databáze zaměstnanců, správa dat

  • Samostatné zadávání dat a vyhotovení potřebných sestav a přehledů, rozborů a analýz z personálních dat.

  • Úzká spolupráce se mzdovou účtárnou a manažery zakázek


Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

  • Dobré komunikační a organizační dovednosti

  • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost

  • Dobrá znalost MS Office

  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou

  • Nástup ihned


Nabízíme:

  • Zázemí silné a stabilní společnosti

  • Možnost vzdělávání a osobního rozvoje

  • 35.000 Kč/ měsíc – možno i zkrácený úvazek

  • 25 dní dovolené

  • Pracovní doba pondělí až pátek od 7,00 hod.


Kontakt - zadavatel pozice

Agentura PANCÉŘ s.r.o.

Odpovědná osoba: Kukiová Margita Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
K dubu 2330/2b
Praha 4
149 00


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice personálního oddělení Praha, Chodov.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.