Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Překlad a správa dokumentů (HU ↔ CZ)
- Administrativní podpora předsedy představenstva společnosti
- Organizace schůzek a běžná administrativní agenda
- Komunikace s obchodními partnery a vedením společnosti
- Možnost aktivně se podílet na chodu firemních procesů
Požadujeme:
- Pokročilou znalost maďarského a českého jazyka (slovem i písmem)
- Minimálně 5 let praxe (výhodou zkušenosti v oblasti administrativy, koordinace nebo podpory)
- Znalost vnitřního chodu firmy výhodou, nikoli podmínkou
- Samostatnost, zodpovědnost a výborné organizační schopnosti
Nabízíme:
- Stabilní a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
- Možnost aktivně se podílet na důležitých firemních procesech
- Služební auto i k soukromému využití
- Příjemné pracovní prostředí a podporu vedení
- Místo výkonu práce: Rokycany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: https://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Rokycanech a okolí (682)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice