Pracovní náplň
- administrativní práce v kanceláři – výpomoc manažerce provozu
- práce v interním systému - příjem DL, vyvěšení jídelních lístků, objednávky zboží apod.)
- zástup manažerky provozu v době nepřítomnosti – základní provozní aktivity
- v případě potřeby výpomoc na kuchyni
Požadujeme
- znalost práce na PC
- zodpovědnost a spolehlivost
- schopnost týmové práce
- ŘP skupiny B výhodou
- čistý trestní rejstřík
Nabízíme
- zázemí velké, stabilní české společnosti
- zvýhodněné stravování
- zaměstnanecké benefity
- jistota pravidelné mzdy 15. dne v měsíci
- pouze ranní směna PO - PÁ 9:00-13:00
- volné víkendy a svátky
- nástup ihned
Kontakt - zadavatel pozice
GTH catering a.s.Odpovědná osoba: Zuzana Hendrychová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://gth.cz/
Adresa:
Tomíčkova 2144/1
Praha 4
148 00
Co o sobě říká společnost GTH catering a.s.?
GTH catering a.s.
Skupina GTH multicatering je úspěšná, stabilní a rychle rostoucí společnost, zajišťující stravování zejména v průmyslových podnicích, administrativě, v oblasti školního stravování, zdravotnictví a v Armádě ČR. Do kultury naší společnosti patří týmová práce, nadšení, flexibilita, vstřícnost, profesionalita a zodpovědnost.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Provozní v Uherském Hradišti a okolí (13)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice