Pracovní nabídka
náplň práce
vystavování faktur
účtování bankovních výpisů
zodpovědnost za včasnost a správnost plateb dodavatelům
spolupráce s oddělením kvality v případě řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
vedení a účtování hotovostních operací
výpočet a účtování cestovních náhrad
účtování mezd
zodpovědnost za včasné podání reportů vyžadovaných ČSÚ
účtování nákladů spojených se zaměstnaneckými benefity, kontrola na mzdové sestavy
zpracování přiznání k DPH na měsíční bázi
spolupráce při inventarizaci majetku
aktivní účast na finančních auditech
komunikace s finančním úřadem a dalšími orgány státní správy
účtování přijatých faktur – zastupitelnost s účetní přijatých faktur
co vám nabídneme
mzdové ohodnocení odpovídající praxi
25 dní dovolené
příspěvek na dopravu
možnost profesně růst
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru - vhodné pro absolventy
praxe na pozici v oblasti účetnictví minimálně 2 roky
komunikativní znalost anglického jazyka
uživatelská znalost MS Office
analytické myšlení, pečlivost a orientaci na detail
komunikační schopnosti, schopnost práce pod tlakem
ochota učit se a vzdělávat se
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Linda Sehnoutková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní, Absolvent v Ústí nad Labem a okolí (39)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice