Pracovní náplň
Provozujeme ústav pro výzkum a léčbu revmatických onemocnění, včetně následné rehabilitace. Poskytujeme komplexní, odbornou a superkonziliární léčebnou péči. Dále provádíme RTG, sonografické a denzitometrické vyšetření. Provozujeme laboratoře, které zahrnují obory klinická biochemie a další.
Více informací o společnosti naleznete na www.revma.cz.
Náplň práce:
- Zajištění provozu budov Revmatologického ústavu, jednání s dodavateli zajišťujícími jednotlivé činnosti chodu budov (údržba, revize, tepelné hospodářství, dodávky TUV, revize elektro, plynu, VZT a dalších technických zařízení).
- Zajištění úklidových služeb realizovaných dodavatelsky (požadavky dle smlouvy, kontrolní činnost úklidových prací, komunikace s odpovědným pracovníkem dodavatelské firmy, změny či zástupy jednotlivých uklízeček), zajištění úklidu vlastními pracovníky, jejich řízení a kontrola.
- Odpadové hospodářství RÚ.
- Organizace a kontrola zajištění činnosti strážní služby dodávané dodavatelským způsobem, komunikace s vrátnými, předávání informací ohledně denního i nočního provozu vrátenské služby, komunikace s vedoucím pracovníkem dodavatelské firmy.
- Zajištění dodávek stravy pro zaměstnance, pro pacienty smluvními firmami, jejich změny či další komunikace ohledně jídelníčků, dovozů či vydávání stravy v jídelnách RÚ.
- Zajištění a organizace autoprovozu, měsíční vyúčtování PHM, kontroly knih jízd, spolupráce s externím dodavatelem zajišťujícím autoprovoz
- Objednávky služeb, založení faktur a jejich likvidace v ekonomickém programu Helios INUVIO
- Zajišťování dalších službových požadavků provozu ústavu, klíčový systém, systém EPS, PO, BOZP ve spolupráci s technikem, telefonní ústředna, zapojení jednotlivých telefonních linek, mobilní telefony, parkovací místa apod., přípravy výběrových řízení (VZMR)
- Administrativní činnosti spojené s agendou správy budov a prostorů RÚ.
- Statistické výkazy za odpady, znečišťování vzduchu.
- Spolupráce s malým kolektivem ETÚ, zpracování jednotlivých směrnic či řádů a interních předpisů týkajících se provozu budov, jejich správy, úklidu a odpadů, apod.
- Vedení kolektivu zaměstnanců – úklid, vydávání stravy
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání, výhodou technická znalost správy budov
- Minimální praxe 5 let v technicko administrativní správě
- Znalost práce na PC, výhodou znalost ekonomického programu Helios
- Zkušenost v práci s lidmi, zvládání konfliktních situací, komunikativnost, tolerance a aktivní přístup k řešení problémů
- Platové zařazení dle vyhlášky pro pracovníky ve zdravotnictví, platová třída 11. osobní ohodnocení, přípl. vedení a možnost pololet. odměn
- Výhody spojené s FKSP, příspěvek na obědy v budově, příspěvky na rekreaci, sport,
- Velmi dobré pracovní podmínky, vzdělávání v oboru
- Pracovní doba 8 hodin
Nabízíme
- Možnost stravování
- Příspěvek na dovolenou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stáří
- Podpora profesního a osobního růstu
Místo práce: Na Slupi 450/4, 128 00 Praha 2, Nové Město
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1491)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice