ID: 1916123
Aktualizováno
včera
Pracovní nabídka
Do nákupního oddělení hledáme tři nové parťáky nebo parťačky, kteří nám pomůžou dotahovat obchod do konce a držet chod věcí pevně v rukou. Pokud tě baví tabulky, komunikace i každodenní výzvy, čti dál – tohle může být tvoje místo.
Chceme kolem sebe pozitivní tým, kde sklenice je spíš poloplná než poloprázdná. Někoho, kdo se chce zapojit, mít vliv na výsledky, růst. Neřešíme, jestli máš deset let praxe – mnohem víc nás zajímá, jaký jsi člověk.
Co budeš dělat?
Budeš pravou rukou nákupčího – pomáhat s celým procesem od A do Z
Komunikace s dodavateli, kolegy z centrály, lokálním týmem, globálním nákupem – zkrátka všemi směry
Řešení dat, čísel, tabulek – Excel na základní úrovni
Dotahování obchodních případů do konce – žádné „já jen pomáhám“, budeš důležitá součást týmu
Část komunikace bude v angličtině – ideálně úroveň B1/B2
Co potřebuješ mít?
Aspoň rok zkušeností v nákupu – klidně při škole nebo po ní, obor nehraje roli
Zdravý selský rozum, logické přemýšlení, nadhled a chuť zapojit se
Pozitivní přístup – hledáme týmové hráče, kteří nechodí do práce jen „odsedět si to“
Někoho, kdo se chce rozvíjet, i když ví, že všechno má svůj čas a nic není hned
Co nabízíme?
Full-time pracovní poměr na HPP
Práce z moderní kanceláře na Pankráci
2 dny v týdnu home office
Fajn kolektiv, kde to není o přetvářce
Možnost růst – profesně i lidsky
Vyvážený režim – jasně, v sezóně to může být svižnější, ale jinak víme, co je work-life balance
Pokud máš pocit, že právě tebe hledáme, ozvi se nám!
Chceme kolem sebe pozitivní tým, kde sklenice je spíš poloplná než poloprázdná. Někoho, kdo se chce zapojit, mít vliv na výsledky, růst. Neřešíme, jestli máš deset let praxe – mnohem víc nás zajímá, jaký jsi člověk.
Co budeš dělat?
Budeš pravou rukou nákupčího – pomáhat s celým procesem od A do Z
Komunikace s dodavateli, kolegy z centrály, lokálním týmem, globálním nákupem – zkrátka všemi směry
Řešení dat, čísel, tabulek – Excel na základní úrovni
Dotahování obchodních případů do konce – žádné „já jen pomáhám“, budeš důležitá součást týmu
Část komunikace bude v angličtině – ideálně úroveň B1/B2
Co potřebuješ mít?
Aspoň rok zkušeností v nákupu – klidně při škole nebo po ní, obor nehraje roli
Zdravý selský rozum, logické přemýšlení, nadhled a chuť zapojit se
Pozitivní přístup – hledáme týmové hráče, kteří nechodí do práce jen „odsedět si to“
Někoho, kdo se chce rozvíjet, i když ví, že všechno má svůj čas a nic není hned
Co nabízíme?
Full-time pracovní poměr na HPP
Práce z moderní kanceláře na Pankráci
2 dny v týdnu home office
Fajn kolektiv, kde to není o přetvářce
Možnost růst – profesně i lidsky
Vyvážený režim – jasně, v sezóně to může být svižnější, ale jinak víme, co je work-life balance
Pokud máš pocit, že právě tebe hledáme, ozvi se nám!
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSTART s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Pavlicová Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Vodičkova 17
Praha 1
110 00
Nabídka je zařazena v sekci:
Asistent,
Asistent Praha,
Administrativní pracovník,
Administrativní pracovník Praha,
Referent,
Recepční
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1296)
Praha
PROTECTON HOLDING, a.s.
150 Kč za hodinu
Částečný úvazek
před týdnem
Praha
Církevní základní škola logopedická Don Bosco a MŠL
Také na částečný úvazek
aktivní nabídka
Praha - Horní Počernice
NEEL Frigo Transport s.r.o.
30000 - 40000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice