Administrativní podpora Benátky nad Jizerou

  • Zadavatel: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
  • Odpovědná osoba: personální konzultant
ID: 1916371 Aktualizováno před týdnem

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, českou společnost působící v oboru chladicí techniky, která provozuje specializovaný velkoobchod, zajišťuje projektování a realizaci chlazení a topení, prodej a montáž klimatizací, tepelných čerpadel a chladicích i mrazicích boxů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora.

Náplň práce:
  • Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
  • Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
  • Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
  • Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
  • Příprava zboží k expedici (balení a štítkování zboží) a objednávek u dodavatelů
  • Příjem a výdej zboží
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Aktivní podpora obchodního týmu
  • Správa skladových zásob v informačním systému
  • Provádění svěřených kontrol v informačním systému

Požadujeme:
  • Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
  • Velmi dobrou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Časovou flexibilitu (občasná možnost úpravy pracovní doby - inventury, mimořádné expedice,...)
  • Příjemné, pro-zákaznicky orientované vystupování
  • Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří již mají zkušenost v oblasti administrativy či obchodní činnosti

Nabízíme:
  • Práci na HPP i IČO, plný úvazek
  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Jednosměnný provoz
  • Po dohodě možnost pružné pracovní doby
  • Příspěvek na stravování a dopravu
  • Odměny nad rámec základní mzdy dle výsledků společnosti
  • Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
  • Přátelské pracovní prostředí v Benátkách nad Jizerou

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Kontakt - zadavatel pozice

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: personální konzultant Telefon: klikněte pro zobrazení Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Web: https://www.predvyber.cz/

Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Mladá Boleslav
DAHA-REAL s.r.o.
50000 - 55000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Mladá Boleslav můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.