Pracovní nabídka
The role of PTA involves handling customer questions about the pharmacy's products both verbally and in writing. This includes providing support for our online pharmacy via various channels on topics like shipping, order status, invoices, pricing, and website navigation. The main language used for communication with clients is German.
daily tasks
- responding to customer inquiries about the pharmacy assortment both orally and in writing
- providing customer support on topics such as shipping, order and delivery status, invoices, price information, website, etc., through various contact channels for our online pharmacy
- contributing to the creation of a knowledge database based on incoming inquiries and given answers
- working with a customer management system and other IT applications
who we are looking for
- high customer orientation, experience in customer service, and communication with customers
- excellent German language skills at C2 level (near-native proficiency) are required; additional knowledge of English is a plus
- experience with customer management systems and online shop software
- ability to efficiently operate common applications and programs, such as MS Office or internet browsers
- willingness to work in shifts within a flexible hour system 5 days a week, including Saturdays
what we offer
- 25 days of annual leave
- 5 sick days
- mealvouchers
- travel allowance
- German language courses
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Erika Balejová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.randstad.cz/
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Volná místa práce na pozicích Customer Support, Customer service v Tachově a okolí (0)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice