ID: 1916975
Aktualizováno
před 2 dny
Dynamicky se rozvíjející společnost s dlouholetou tradicí na trhu, hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Referent/ka ekonomického oddělení.
Tato pozice nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí týmu odborníků ve stabilní firmě, která si klade za cíl nejen ekonomickou úspěšnost, ale také spokojenost svých zaměstnanců.
Pracovní náplň
Referent/ka ekonomického oddělení budete mít na starosti přípravu podkladů pro účtárnu, která je nezbytná pro hladký průběh účetních procesů.
Vaší zodpovědností bude také správa našeho e-shopu, což zahrnuje nejen jeho každodenní provoz, ale objednávky, kalkulace.
Budete zpracovávat reporty pro hlavní účetní a vedení společnosti, což vyžaduje pečlivost a schopnost porozumět komplexním datům.
Kromě toho se budete věnovat běžným měsíčním transakcím a zpracování bankovních plateb, což je klíčové pro finanční stabilitu společnosti.
Práce zahrnuje i kontrolu a zpracování reportů výdajů, kontrolu pohledávek a závazků a správu pokladny.
Všechny tyto úkoly budete provádět v programu Pohoda, který je nezbytným nástrojem pro efektivní účetnictví.
Vaší zodpovědností bude také správa našeho e-shopu, což zahrnuje nejen jeho každodenní provoz, ale objednávky, kalkulace.
Budete zpracovávat reporty pro hlavní účetní a vedení společnosti, což vyžaduje pečlivost a schopnost porozumět komplexním datům.
Kromě toho se budete věnovat běžným měsíčním transakcím a zpracování bankovních plateb, což je klíčové pro finanční stabilitu společnosti.
Práce zahrnuje i kontrolu a zpracování reportů výdajů, kontrolu pohledávek a závazků a správu pokladny.
Všechny tyto úkoly budete provádět v programu Pohoda, který je nezbytným nástrojem pro efektivní účetnictví.
Požadujeme
Očekáváme od vás znalost základů účetnictví
Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše vždy perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.
Hledáme někoho s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má také kladný vztah k technickému zaměření
Ideální kandidát má 2-3 roky zkušeností v účetnictví a střední odborné vzdělání v oboru ekonomie.
Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše vždy perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.
Hledáme někoho s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má také kladný vztah k technickému zaměření
Ideální kandidát má 2-3 roky zkušeností v účetnictví a střední odborné vzdělání v oboru ekonomie.
Nabízíme
Úspěšný kandidát se může těšit na motivující finanční ohodnocení, které zahrnuje i 13. plat
Nabízíme flexibilní pracovní dobu, která umožňuje skloubit pracovní povinnosti s osobním životem.
Zaměstnanecké benefity zahrnují stravné, možnosti vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění a systém cafeterie, který umožňuje přizpůsobit si benefity podle vlastních potřeb.
V ALUCAD Bohemia poskytujeme zázemí úspěšné společnosti, která nabízí stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění.
Podle individuální dohody je možná i zkrácená pracovní doba na 7 hodin denně.
Pokud jste pečliví, systematičtí a hledáte pracovní příležitost, která vás bude bavit a naplňovat, neváhejte se přihlásit.
Staňte se součástí týmu ALUCAD Bohemia a přispějte k dalším úspěchům naší společnosti. Těšíme se na váš životopis a na možnost vás brzy přivítat mezi námi.
Nabízíme flexibilní pracovní dobu, která umožňuje skloubit pracovní povinnosti s osobním životem.
Zaměstnanecké benefity zahrnují stravné, možnosti vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění a systém cafeterie, který umožňuje přizpůsobit si benefity podle vlastních potřeb.
V ALUCAD Bohemia poskytujeme zázemí úspěšné společnosti, která nabízí stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění.
Podle individuální dohody je možná i zkrácená pracovní doba na 7 hodin denně.
Pokud jste pečliví, systematičtí a hledáte pracovní příležitost, která vás bude bavit a naplňovat, neváhejte se přihlásit.
Staňte se součástí týmu ALUCAD Bohemia a přispějte k dalším úspěchům naší společnosti. Těšíme se na váš životopis a na možnost vás brzy přivítat mezi námi.
Kontakt - zadavatel pozice
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci:
Administrativní pracovník,
Administrativní pracovník Pardubice,
Referent,
Referent Pardubice,
Asistent,
Recepční
Další volná místa práce na pozicích Administrativní pracovník, Referent v Pardubicích a okolí (18)
Čeperka (okres Pardubice)
VESNA, a.s.
Čeperka (okres Pardubice)
VESNA, a.s.
před týdnem
Pardubice - Rybitví
JOBSYSTEM s.r.o.
23110 - 33220 Kč za měsíc
České Meziříčí (okres Rychnov nad Kněžnou)
MEDILAB ČR s.r.o.
32000 - 35000 Kč za měsíc
před 2 dny
Dlouhá Ves (okres Rychnov nad Kněžnou)
BEDNAR FMT s.r.o.
před 5 dny
Hradec Králové
Personal Consult s.r.o.
29000 - 35000 Kč za měsíc
před týdnem
Choceň (okres Ústí nad Orlicí)
JOBSTART s.r.o.
32000 - 40000 Kč za měsíc
před týdnem
Pardubice - Rybitví (okres Hradec Králové)
JOBSYSTEM s.r.o.
23110 - 33220 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice