Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení Pardubice

  • Plat: 33000 - 40000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek
  • Místo pracoviště: Pardubice
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
ID: 1916975 Aktualizováno před 2 dny

Dynamicky se rozvíjející společnost s dlouholetou tradicí na trhu, hledá nového kolegu nebo kolegyni na pozici Referent/ka ekonomického oddělení.
Tato pozice nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí týmu odborníků ve stabilní firmě, která si klade za cíl nejen ekonomickou úspěšnost, ale také spokojenost svých zaměstnanců.

Pracovní náplň

Referent/ka ekonomického oddělení budete mít na starosti přípravu podkladů pro účtárnu, která je nezbytná pro hladký průběh účetních procesů.
Vaší zodpovědností bude také správa našeho e-shopu, což zahrnuje nejen jeho každodenní provoz, ale objednávky, kalkulace.
Budete zpracovávat reporty pro hlavní účetní a vedení společnosti, což vyžaduje pečlivost a schopnost porozumět komplexním datům.
Kromě toho se budete věnovat běžným měsíčním transakcím a zpracování bankovních plateb, což je klíčové pro finanční stabilitu společnosti.
Práce zahrnuje i kontrolu a zpracování reportů výdajů, kontrolu pohledávek a závazků a správu pokladny.
Všechny tyto úkoly budete provádět v programu Pohoda, který je nezbytným nástrojem pro efektivní účetnictví.

Požadujeme

Očekáváme od vás znalost základů účetnictví
Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše vždy perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.
Hledáme někoho s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má také kladný vztah k technickému zaměření
Ideální kandidát má 2-3 roky zkušeností v účetnictví a střední odborné vzdělání v oboru ekonomie.

Nabízíme

Úspěšný kandidát se může těšit na motivující finanční ohodnocení, které zahrnuje i 13. plat
Nabízíme flexibilní pracovní dobu, která umožňuje skloubit pracovní povinnosti s osobním životem.
Zaměstnanecké benefity zahrnují stravné, možnosti vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění a systém cafeterie, který umožňuje přizpůsobit si benefity podle vlastních potřeb.
V ALUCAD Bohemia poskytujeme zázemí úspěšné společnosti, která nabízí stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění.
Podle individuální dohody je možná i zkrácená pracovní doba na 7 hodin denně.
Pokud jste pečliví, systematičtí a hledáte pracovní příležitost, která vás bude bavit a naplňovat, neváhejte se přihlásit.
Staňte se součástí týmu ALUCAD Bohemia a přispějte k dalším úspěchům naší společnosti. Těšíme se na váš životopis a na možnost vás brzy přivítat mezi námi.

Kontakt - zadavatel pozice

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.

Adresa:
Sanderova 1616/16
Praha
170 00

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Pardubice
Personal Consult s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Pardubice můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.