Požadujeme
Společnost EDM s.r.o. přijme pro svou kancelář v Praze 6 nového kolegu/kolegyni na pozici ASISTENT/ASISTENTKA HR manažera.
Tato pozice je vymezena pouze pro osoby v invalidním důchodu - OZP.
Práce na poloviční úvazek (20 hod./týden).
S docházením na pracoviště.
HPP, s prodloužením v případě spokojenosti na dobu neurčitou.
Požadujeme: Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Zkušenosti s HR, znalost zákoníku práce,
Příjemné vystupování
Ochota učit se novým věcem, zodpovědnost za svěřené úkoly
Pečlivost a svědomitost
Nabídka
Služební PC a mobil , příspěvek na stravování, flexibilní pracovní doba.
Práce na hlavní pracovní poměr.
Pracovní náplň
Administrativní podpora HR manažera společnosti
Zpracování docházky, příprava a evidence nástupních dokumentů pro svěřenou oblast.
Poznámka
Nástup: ihned
Své životopisy prosím zasílejte : zaslat email
Kontakt - zadavatel pozice
EDM (Entre Direct Marketing) s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Ondřejka Stechr Mobil: 773 765 545 Email: zaslat email
Adresa:
K Bílému vrchu 2960/8
Praha 9
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (50)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice