Požadujeme
* SŠ/VŠ vzdělání
* prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici (mezinárodní zkušenosti vítány)
* prozákaznicky orientovanou osobnost s reprezentativním vystupováním a proaktivním přístupem
* velmi dobrou znalost německého jazyka pro každodenní komunikaci
* profesionální vystupování, vynikající obchodní a vyjednávací dovednosti
Nabídka
Prosím zbystřete!
4 dny v terénu; 1 den na firmě
Budete mít přidělené své portfolio zákazníků – péče o stávající klienty / menší část akvizice nových!
Hledáme člověka se smyslelm pro obchodní záležitosti. Nevadí Vám časté cestování a máte rádi německý jazyk? Tak to se, prosím, neváhejte ozvat!
* Postupný růst mzdy v průběhu zaměstnání
* Pravidelný měsíční bonus 2 000 Kč za splněný fond pracovní doby
* Odměny k životním a pracovním jubileím
* Příspěvky, bonusy, prémie
* Služební automobil i k soukromým účelům
* Místo výkonu práce: Brno
Pracovní náplň
* zodpovědnost za prodej a budování firemní značky v rámci svěřených zákazníků z Rakouska
* péče o stávající klienty - technická a zákaznická podpora
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* samostatné řešení a zpracování obchodních případů, reklamací
* propagace dobře zavedeného portfolia produktů
* reporting a administrativa spojená s obchodem, práce s CRM systémem
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Henzlová Telefon: +420 720 077 356 Mobil: 00420 602 642 915 Email: zaslat email Web: http://jobscontact.cz/nabidky-prace
Adresa:
Křenová 71
602 00 Brno
Další volná místa práce na pozicích Obchodní zástupce, Zákaznická podpora v Brně a okolí (44)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice