Jste kreativní, dynamický(á) a hledáte možnost růstu? Vaše hlava je plná obchodních nápadů a všude vidíte příležitost? Umíte s každým najít společnou řeč? Pokud ano, hledáme právě Vás! Naše služby a produkty mají široké možnosti využití a stále objevujeme nové oblasti, ve kterých lze najít jejich uplatnění.
Pracovní náplň
- Jsme tvůrci, lídři a nadšenci v oblasti platebních technologií již od roku 1991, a nyní bychom rádi našli dalšího kolegu, který bude nejen pečovat o stávající klienty, ale zejména hledat nové obchodní příležitosti, kterých je na trhu stále nepřeberné množství. Jsme společnost, která zákazníkům ulehčuje svět za platební kartou.
- Hledáme individualitu, která se nebojí projevit. Řekne svůj názor a přichází s kreativními nápady. Můžete získat absolutní samostatnost v rozhodování v rámci Vašich kompetencí.
- Nebudete se dívat v kanceláři z okna, ale na svět budete pohlížet zejména z okna firemního vozidla. Pokud se nebojíte aktivně komunikovat v angličtině, oceníte naše zahraniční příležitosti v Rakousku, Maďarsku nebo na Balkáně.
- Protože se snažíme neustále zlepšovat a zefektivňovat komunikaci, požadujeme abyste byl/a pokročilým uživatelem nástrojů Microsoft Office 365 a pojmy jako řízené sdílení dokumentů, práce s MS Teams Vám nebyly cizí.
- V případě, že jste trochu extrovert, můžete se seberealizovat ve formě prezentace společnosti na různých společenských, ale i odborných akcích, kterých se naše společnost účastní.
Požadujeme
- Máte obchod v duši a přicházíte se zkušenostmi (alespoň 2 roky).
- Praxe z oblasti platebních technologií jsou určitě výhodou, ale máme za to, že dobrý „obchoďák“ zvládne prodat i to, co nezná. A ostatní, jako contactless, issuing Vás rádi naučíme.
- Obchodní příležitosti si musíte aktivně najít, nové obchodní partnery oslovit a zejména jim atraktivní formou nabídnout naše služby.
- Svět platebních terminálů je velmi dynamické odvětví, proto i naše služby se neustále vyvíjí a my musíme umět na tyto změny reagovat. Měl(a) byste mít tedy schopnost učit se novým věcem, zejména v oblasti IT.
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Nabízíme
● Zajímavé finanční ohodnocení včetně odměn
● Flexibilní pracovní dobu s možností home office (pro mimobrněnské home office s občasným dojížděním do kanceláře)
● 25 dnů dovolené + 2 Sick days
● Možnost kariérního růstu
● Odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
● Příspěvek na kartu Pluxee či na MultiSportku
● Pravidelné teambuildingové akce
● Výuku anglického jazyka a odborná školení
● Výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
● Příspěvek na stravování, pojištění či životní události (svatba, narození dítěte, ...)
● Klidné pracovní prostředí poblíž Kraví hory s vybavenými kuchyňkami a Relax roomem
Jak vidíte, je toho moc, a tím to nekončí. Více Vám rádi řekneme osobně.
Kontakt - zadavatel pozice
SONET, společnost s.r.o.Odpovědná osoba: Dagmar Žukovská Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.sonet.cz
Adresa:
Lužická 2093/9
Brno
61600
Další volná místa práce na pozici Obchodní zástupce v Brně a okolí (1383)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice