Ředitel / ka nákupu - Nabídky práce v ČR (642)
Ředitel nákupu je manažerská pozice odpovědná za přípravu, implementaci a dohled nad nákupní strategií organizace. Spektrum jeho práce je široké. Zahrnuje optimalizaci nákupních procesů, vyjednávání s dodavateli a řízení nákupního týmu, s cílem zajistit nejlepší možnou kvalitu zboží či služeb za co nejvýhodnější ceny. patří tam i rozvoj a udržování dlouhodobých vztahů s dodavateli, analýza trhu či ověřování kvality zakoupených produktů a služeb. Požadavky na pozici ředitele nákupu jsou kladeny především na odborné vzdělání v oboru ekonomie, managementu či logistiky, prokázané zkušenosti v oblasti nákupu nebo řízení dodavatelského řetězce a vynikající vyjednávací a komunikační dovednosti.
Aktuálně nabízíme:
Podle zvolených kritérií jsme nenašli žádné inzeráty. Níže se ale nacházejí inzeráty, které by vás také mohly zajímat.