Administrativní pracovník / pracovnice - částečný úvazek Karásek 2121/11, 621 00 Brno

  • Typ úvazku: Částečný úvazek
  • Termín uzávěrky: 08.05.2021
  • Místo pracoviště: Karásek 2121/11, 621 00 Brno
  • Zadavatel: JOBSYSTEM s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Personální asistentka
Odpovědět na inzerát Uložit na později
ID: 1550580 Aktualizováno před týdnem

Požadujeme

Obsazovaná pozice je z naprosté většiny o administrativní práci a nese s sebou velký požadavek na pečlivost a spolehlivost. Pomůžeme Vám se vším, co budete potřebovat, ale zároveň od Vás očekáváme samostatnost a proaktivní přístup.

Hledáme člověka, který splňuje následující požadavky:
• 2 a více let zkušeností na obdobné pozici
• SŠ vzdělání
• organizovanost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do zdárného konce
• znalost programů Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) na uživatelské úrovni
• kultivovaný mluvený a psaný projev, znalost NJ nebo AJ velice vítána
• asertivitu při jednání, loajalitu k zaměstnavateli
• schopnost učit se novým věcem
• řidičský průkaz (sk. B)

Nabídka

• práci v zajímavé a perspektivní firmě na částečný úvazek (20-22 hod. týdně)
• typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti
• mzdové ohodnocení 15-18.000 Kč, další odměny v závislosti na výsledcích firmy
• služební telefon
• pohodlná kancelář v okrajové části Brna (Řečkovice)

Místo práce: Karásek 2121/11, 621 00 Brno

Termín nástupu: nejlépe od 1. 5. 2021

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailové adresy: zaslat email, zaslat email.

Pracovní náplň

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro našeho klienta, kterým je společnost CHIRON Czech s.r.o. s dlouholetou tradicí na česko-slovenském trhu zabývající se prodejem CNC obráběcích center. K prodaným strojům poté poskytují servis a náhradní díly. Počtem zaměstnanců jsou malá firma (20 lidí), ale produkty, které nabízí svým zákazníkům, jsou vysoce sofistikované a splňují nejnáročnější parametry rychlosti, přesnosti a kvality.

Dlouhodobě si zakládají na férovém jednání se svými obchodními partnery a zaměstnanci.

Více informací o společnosti naleznete na www.octech.cz.

Náplň práce:
• kompletní administrativa vozového parku (pojištění, STK, leasingové smlouvy atd.)
• výpomoc při účtování přijatých faktur a vedení účetní agendy
• správa přijaté a odeslané korespondence
• pomoc při organizaci účasti na MSV Brno
• administrativa klíčových smluv a zakázek
• zajišťování hladkého chodu kanceláře (včetně zajištění zásob a občerstvení)
• komunikace s pronajímatelem kanceláře, úklidovým personálem
• ostatní administrativní činnosti dle potřeby

Odpovědět na inzerát

Kontakt - zadavatel pozice

JOBSYSTEM s.r.o.

Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: +420 224 819 391 Mobil: +420 721 280 719 Web: http://www.jobsystem.cz/najit-praci.php

Adresa:
Sokolovská 106/42
180 00 Praha 8

JOBSYSTEM s.r.o.
aktivní nabídka
Jihomoravský (okres Brno-město)
Grafton Recruitment Brno
dohodou

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / pracovnice - částečný úvazek.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Brno můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.