Administrativa v leasingovém oddělení

  • Zadavatel: Grafton Recruitment, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Team Assistant
ID: 1807812 značka: 405696 Aktualizováno minulý měsíc

Pracovní náplň

Máte zkušenosti v administrativě a zajímá vás práce v leasingové společnosti?
Pak nám zašlete svůj životopis!

Náplň práce:
  • Administrativní podpora týmu Full service leasingu
  • Spolupráce na tvorbě nabídek a smluvní dokumentace pro produkt operativního leasingu
  • Zařazování podkladů k jednotlivým obchodním případům do konkrétních složek daných obchodních případů
  • Kontrola, zda složka obsahuje veškeré potřebné doklady, komunikace s kolegy ohledně požadavků na dodání chybějících podkladů
  • Administrativní podpora ostatních členů týmu

Mzda: 32 000 Kč
Pracovní doba: 40 hodin týdně
Docházka: 9:00 - 15:00 nutné, zbytek flexibilní
Lokalita: Praha 5 Radlická
Nástup: ihned

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • administrativní zkušenosti
  • čeština nebo slovenština na úrovni rodilého mluvčí
  • znalost práce na PC
  • pečlivost a bezchybnost

Nabízíme

  • 16% roční bonus
  • Cafeterie
  • Stravenky
  • 5 sick days
  • 5 týdnů dovolené

Kontakt - zadavatel pozice

Grafton Recruitment, s.r.o.

Odpovědná osoba: Team Assistant Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.grafton.cz/

Grafton Recruitment s.r.o.
Praha
mBlue Czech, s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativa v leasingovém oddělení.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.