Customer Service Consultant for Airlines ️

  • Zadavatel: Hofmann Wizard s.r.o. Praha
    Lazarská 13/8
    120 00 Praha 2
  • Odpovědná osoba: Anežka Hořejší
ID: 1811754 značka: A10168 Aktualizováno před 2 měsíci

Požadujeme

What we are looking for?
  • Knowledge of German and English - daily communication with customers.
  • Ability to work remotely - effective work schedule of 40 hours per week - 8.5 hours per day.
  • Stable internet connection - internet speed of 16/10 Mbps, Ethernet cable.
  • ✍️ Option to attend a 6-week training program in Brno.

Nabídka

Benefits:
  • Permanent employment contract
  • Financial rewards in addition to the fixed salary
  • Sodexo meal vouchers
  • ️ Discounts on airline tickets
  • ️ Multisport card
  • Contribution to language courses
☝️ ☝️ ☝️ If you are enthusiastic about providing customer service and would like to work in a global environment, please send us your resume.

Pracovní náplň

We are looking for a customer service consultantfor our esteemed client. A stable company offering top-notch customer (telephone) support for airlines ✈️ in Germany, Italy, Central, and Eastern Europe.

What will it be about?
  • Efficiently resolve customer queries and issues.
  • Handling reservations, flight changes or cancellations, facilitating online check-in, etc.
  • Fluent communication in English and German.
  • Collaborate in a dynamic team environment.
  • Communicating with customers via telephone, email, and chat.

Kontakt - zadavatel pozice

Hofmann Wizard s.r.o. Praha Lazarská 13/8 120 00 Praha 2

Odpovědná osoba: Anežka Hořejší Telefon: Zobrazit tel. číslo


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Customer Service Consultant for Airlines ️.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.