Pracovní nabídka
Mzda: 40-52.000 Kč (podle zkušeností
Nutná komunikativní znalost AJ na úrovni B2
Hledám kandidáta nebo kandidátku do technicky zaměřené společnosti.
Firma je zahraniční a budete potřebovat komunikativní znalost ČJ a AJ
Nejedná se o telesales ani žádné navolávání ani akvizice.
Vaším úkolem bude administrativní správa zakázek, koordinace obchodních případů, zákaznický servis, řešení reklamací apod.
Hledáme stabilního a loajálního zaměstnance, který na pozici vydrží minimálně 2-3 roky a déle, nejedná se o žádný zástup za RD apod. Počítáme s Vámi dlouhodobě.
Musíte být týmový hráč, administrativně zdatný/á, schopný/á komunikovat s klienty.
Budete pracovat v interním systému, starat se o dokumenty, zpracovávat objednávky a komunikovat se zákazníky telefonicky, emailem.
Musíte být schopný/á naučit se technické věci a řešit je se zákazníky.
Ke mzdě počítejte také 150 Kč stravenky, 5 týdnů dovolené, možnost parkování, občerstvení na pracovišti, můžeme nabídnout i možnost čerpat občas Homeoffice.
V případě zájmu o bližší informace pošlete své CV v angličtině přes odpovědní formulář.
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Bc. Romana Koudelková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozici Zákaznický servis v Praze a okolí (14)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice