ID: 1817663
značka: 406536
Aktualizováno
minulý měsíc
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni B2
- znalost MS Office, Excel na středně pokročilé úrovni
- znalost systému NAVISION výhodou
- samostatnost, fungování v týmu, flexibilita, dobrá komunikace
Nabídka
- 5 týdnů dovolené
- možnost HO a sickdays
- služební telefon
- stravenkový paušál
- příspěvek na kulturu a volný čas
- příspěvek na penzijní připojištění
- pracoviště v centru Prahy
Pracovní náplň
Prosperující mezinárodní společnost podnikající v oblasti prodeje parfémů, kosmetiky či cukrovinek hledá vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení.
Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?
Pak možná hledáme právě Vás!
Co budete náplní Vaší práce?
Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?
Pak možná hledáme právě Vás!
Co budete náplní Vaší práce?
- administrativní podpora obchodního oddělení a category manažerů
- sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
- objednávky zboží
- listing nového sortimentu
- komunikace s dodavateli a s prodejnami
- komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci:
Administrativní podpora,
Administrativní podpora Praha,
Administrative support,
Administrative support Praha,
Administrativní referent
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (27)
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 38000 Kč za měsíc
Praha
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Praha
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
před týdnem
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
40000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
25000 - 35000 Kč/měsíc
Částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice