Administrativní podpora obchodního oddělení | Praha 1

  • Zadavatel: Grafton Recruitment, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Pavelková Kristýna
ID: 1817663 značka: 406536 Aktualizováno minulý měsíc

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni B2
  • znalost MS Office, Excel na středně pokročilé úrovni
  • znalost systému NAVISION výhodou
  • samostatnost, fungování v týmu, flexibilita, dobrá komunikace

Nabídka

  • 5 týdnů dovolené
  • možnost HO a sickdays
  • služební telefon
  • stravenkový paušál
  • příspěvek na kulturu a volný čas
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • pracoviště v centru Prahy

Pracovní náplň

Prosperující mezinárodní společnost podnikající v oblasti prodeje parfémů, kosmetiky či cukrovinek hledá vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpory obchodního oddělení.

Baví Vás administrativa a zajímáte se o oblast obchodu? Máte výborné organizační a komunikační schopnosti? Poradíte si s pokročilejšími operacemi v Excelu?

Pak možná hledáme právě Vás!

Co budete náplní Vaší práce?

  • administrativní podpora obchodního oddělení a category manažerů
  • sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
  • objednávky zboží
  • listing nového sortimentu
  • komunikace s dodavateli a s prodejnami
  • komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou

Kontakt - zadavatel pozice

Grafton Recruitment, s.r.o.

Odpovědná osoba: Pavelková Kristýna Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.grafton.cz/

Grafton Recruitment s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodního oddělení | Praha 1.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.