Požadujeme
Máte již zkušenosti s administrativní prací
Nebojíte se otevřeně komunikovat s kolegy i se zákazníky
Domluvíte se anglicky alespoň na úrovni B1
Ovládáte práci s MS Excel
Jste samostatní, ale máte smysl pro týmovou práci
Nabídka
25 dní dovolené a 5 sick days k tomu
Po zkušební době možnost home office až 2 dny v týdnu
Stravenky v hodnotě 140 Kč na den s příspěvkem 100 Kč
Nápoje a ovoce zdarma, slevy na obědy
Přispějeme Vám na Multisport kartu a do Cafeteria systému
Dostanete příspěvek na penzijní připojištění
Možnost jazykové výuky v pracovní době
Možnost pronájmu vozů za zvýhodněnou cenu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní náplň
Postaráte se o přípravu všech dokumentů potřebných pro zápis vozidel do registru
Budete připravovat smlouvy a zadávat informace do interního systému
Budete zodpovídat dotazy klientů v češtině i angličtině
Budete v kontaktu s prodejci vozů ohledně objednávek firemních produktů
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lucie Hlaváčková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní podpora v Praze a okolí (26)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice