Administrativní pracovník pro agendu cestovní kanceláře Hradec Králové

  • Plat: 25000 - 28000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek, Částečný úvazek
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Personal Consult s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Alena Lhotáková
ID: 1818171 značka: H05530 Aktualizováno včera

Požadujeme

M/Ž, SŠ/(VŠ) ekonomického směru, zkušenosti v ekonomické agendě, výborná znalost práce na PC, znalost AJ, NJ výhodou, komunikativní a organizační dovednosti, příjemné vystupování, proaktivní přístup

Nabídka

  • finanční nabídka od 25.000,-Kč dle zkušeností
  • práce v zavedené cestovní kanceláři
  • kompletní zapracování
  • nástup možný dohodou/ihned
  • možný i zkrácený úvazek

Pracovní náplň

  • administrativní činnost spojená s vyřizováním objednávek
  • fakturace
Okrajově i další úkoly:
  • rezervace, prodej zájezdů a doplňkových služeb
  • komunikace s klientem (poradenství, nabídky zájezdů a pobytů dle představ klienta)

Poznámka

V případě vážného zájmu zašlete prosím svůj životopis a fotografii.

Kontakt - zadavatel pozice

Personal Consult s.r.o.

Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.personalconsult.cz

Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02

Personal Consult s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovník pro agendu cestovní kanceláře.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.