ID: 1818171
značka: H05530
Aktualizováno
včera
Požadujeme
M/Ž, SŠ/(VŠ) ekonomického směru, zkušenosti v ekonomické agendě, výborná znalost práce na PC, znalost AJ, NJ výhodou, komunikativní a organizační dovednosti, příjemné vystupování, proaktivní přístup
Nabídka
- finanční nabídka od 25.000,-Kč dle zkušeností
- práce v zavedené cestovní kanceláři
- kompletní zapracování
- nástup možný dohodou/ihned
- možný i zkrácený úvazek
Pracovní náplň
- administrativní činnost spojená s vyřizováním objednávek
- fakturace
- rezervace, prodej zájezdů a doplňkových služeb
- komunikace s klientem (poradenství, nabídky zájezdů a pobytů dle představ klienta)
Poznámka
V případě vážného zájmu zašlete prosím svůj životopis a fotografii.
Kontakt - zadavatel pozice
Personal Consult s.r.o.Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.personalconsult.cz
Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02
Nabídka je zařazena v sekci:
Administrativní pracovník,
Administrativní pracovník Hradec Králové,
Asistent,
Asistent Hradec Králové,
Recepční,
Referent
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Hradci Králové a okolí (6)
Dolní Radechová (okres Náchod)
FORCE TRADE s.r.o.
25000 - 30000 Kč za měsíc
Rychnov nad Kněžnou okres
Personal Consult s.r.o.
Hradec Králové
Personal Consult s.r.o.
40000 - 60000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice