Obchodní manažer - asistent nákupu/prodeje Hradec Králové

  • Plat: 40000 - 60000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Hradec Králové
  • Min. vzdělání: Středoškolské - maturita
  • Zadavatel: Personal Consult s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Alena Lhotáková
ID: 1815155 značka: H05519 Aktualizováno včera

Požadujeme

M/Ž, SŠ/VŠ, aktivní znalost AJ, znalost NJ výhodou, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), ŘP sk. B

Nabídka

  • finanční nabídka cca 40-60.000 Kč dle praxe a schopností (část mzdy tvoří podíl na dosaženém měsíčním obratu)
  • práce na HPP v malé zavedené firmě v centru města
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní i životní pojištění
  • stravenky, příspěvky na rekreaci (vč. členů rodiny), příspěvky na lékařské ošetření nehrazené zdravotními pojišťovnami, příspěvek na sport

Pracovní náplň

  • podpora práce obchodně-technických specialistů ve firmě i na pobočkách
  • zajištění průběhu zakázky od objednávky/uzavření smlouvy, objednávky u výrobce/dodavatele a organizace dopravy
  • samostatná práce s informačním systémem e-way crm
  • kontakt se zákazníky (koneční uživatelé, inženýrské, montážní nebo obchodní firmy)
  • kontakt s výrobci/dodavateli v EU vč. ČR a Asii (Taiwan,Jižní Korea, Čína)
  • spolupráce s obchodním oddělením

Kontakt - zadavatel pozice

Personal Consult s.r.o.

Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.personalconsult.cz

Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02

Personal Consult s.r.o.
Hradec Králové
ManpowerGroup s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Obchodní manažer - asistent nákupu/prodeje.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.