Office manager/ka | centrum Prahy

  • Plat: 40000 - 45000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: Grafton Recruitment, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Čeloudová Iva
ID: 1821693 značka: 406909 Aktualizováno před 14 dny

Požadujeme

Co od Vás očekáváme?

  • min. SŠ vzdělání
  • odpovídající pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky (office manager, asistent/ka vedení společnosti)
  • velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. B2)
  • výborné komunikační dovednosti a organizační schopnosti
  • příjemné vystupování
  • proaktivní přístup
  • znalost práce s balíčkem MS Office (Outlook, Word, Excel)

Nabídka

  • kvartální bonusy
  • až 4 dny placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
  • možnost občasného home office (po zapracování na pozici)
  • 2 dny zdravotního volna ročně
  • teambuldingové aktivity (až 6 dní ročně)
  • stravenkový paušál (107 Kč/hod)
  • cafeterie v hodnotě až 14 000Kč/rok
  • příspěvek na životní/důchodové pojištění (po 2 letech u společnosti)
  • příspěvek na multisport kartu
  • mobilní telefon, notebook
  • kompletní zaučení na pozici
  • vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  • dobře dostupná lokalita – naše kanceláře se nachází přímo v obchodním centru Palladium na Náměstí Republiky

Pracovní náplň

Pro naši pražskou centrálu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Office Manager/ka.

Máte zkušenosti v office managementu ve firemním prostředí? Domluvíte se plynule anglicky? Rád/a komunikujete s lidmi a schopnost organizace je Vaší silnou stránkou? Výborně! Poté hledáme právě Vás!

Co budete mít na pozici na starosti?

  • kompletní zabezpečení fungování pobočky a zodpovědnost za kancelářské prostory
  • vedení a dohled nad plynulým chodem recepce a jednotlivými procesy
  • zabezpečení servisu a oprav v rámci kanceláře, koordinace úklidové služby
  • zabezpečení celkového vybavení kanceláře (kancelářské potřeby, drogérie, občerstvení)
  • realizace služebních nákupů
  • zajištění notářských služeb, překladů
  • organizace služebních cest
  • organizace a koordinace firemních eventů, meetingů, konferencí
  • support jednotlivým oddělením a vedení společnosti
  • vedení evidencí, zápisů, pravidelný reporting
  • komunikace s pobočkami po celé ČR včetně mentoringu recepčních
  • komunikace s dodavateli (výběr dodavatele, nastavení spolupráce) v rámci všech poboček v ČR

Kontakt - zadavatel pozice

Grafton Recruitment, s.r.o.

Odpovědná osoba: Čeloudová Iva Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.grafton.cz/

Grafton Recruitment s.r.o.
Nabídka je zařazena v sekci: Asistent, Asistent Praha

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Office manager/ka | centrum Prahy.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.