Pracovní nabídka
what you will do
- Management of calendars, scheduling meetings, and coordination of appointments
- Assistance in organizing various events
- Processing email correspondence
- Processing and management of orders
- Processing of asset records
- Providing additional administrative support based on team needs
who we are looking for
At least 2 years of experience in a similar role
- University education in a relevant field (e.g., Economics; Business Administration) is an advantage
- Proficiency in English (B2/C1) and German (B2/C1)
- Communication and organizational skills
- Independence
what we offer
- HO 2-3 days per week
- Remote work option
- 25 days of vacation
- Annual bonus
- Meal vouchers
- Multisport card
- Cafeteria
- Contribution to life or pension insurance
- Opportunity to acquire company shares for free
- Career growth and development
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Nováček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Administrative support v Praze a okolí (10)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice