Asistentka vedení nákupu s NJ (m/ž) Praha

  • Místo pracoviště: Praha
  • Zadavatel: Randstad HR Solutions s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Kristýna Karásková
ID: 1825773 značka: 1637872226 Aktualizováno před 14 dny

Pracovní nabídka

Baví tě dynamická práce? Umíš dobře německy? Hledáš stabilní zaměstnání? Pro nadnárodní společnost hledáme zkušenou Asistentku vedení (m/ž) oddělení nákupu s denním využitím německého jazyka.

náplň práce
  • administrativní a organizační podpora obchodních ředitelů (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • telefonická a emailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
  • sestavování a správa pravidelných reportů
  • práce s interními systémy
  • koordinace plánů školení nově nastupujících kolegů z oddělení
  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy

co vám nabídneme
  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
  • MultiSport kartu
  • možnost využití home office
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu

co od vás očekáváme
  • pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)
  • znalost německého jazyka na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím (mail, telefon)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
  • reprezentativní vystupování
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost a pečlivost
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, časová flexibilita

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, neváhejte mi zaslat svůj životopis. Jakmile jej prostuduji, budu Vás kontaktovat a vše společně probereme.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budu se na Vás těšit
Kristýna Karásková
T: zobrazit tel. číslo

Kontakt - zadavatel pozice

Randstad HR Solutions s.r.o.

Odpovědná osoba: Kristýna Karásková Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.randstad.cz

Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00

Randstad HR Solutions s.r.o.

Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Asistentka vedení nákupu s NJ (m/ž).
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.