Dual Trade s.r.o.
Jsme český internetový obchod s volnočasovým, reklamním a pracovním oblečením. V naší nabídce najdete více než 40 tisíc kvalitních produktů pro ženy, muže i děti. Od vzniku společnosti nabízíme také realizaci potisku a výšivky. Zboží expedujeme po České republice, na Slovensko, do Maďarska, Rumunska, Německa a Rakouska. Mezi naše zákazníky patří koncoví uživatelé, firmy, školy i instituce. Od samotného začátku našeho podnikání je našim cílem a posláním nabízet zákazníkům kvalitní zboží a služby, ze kterých budou mít radost a splní jejich očekávání. Postupnými kroky neustále vylepšujeme e-shop, rozšiřujeme nabídku o další kvalitní produkty, posloucháme zpětnou vazbu, pracujeme s kritikou a snažíme se věci dělat lépe než předtím. Více o nás se můžete dozvědět zde: www.dobrytextil.cz
Požadujeme
- Nejlépe 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
- Silné vyjednávací a komunikační dovednosti.
- Znalost nákupních procesů a technik.
- Schopnost strategického myšlení a plánování.
- Zkušenost s řízením týmu a rozvojem zaměstnanců.
- Komunikativní úroveň anglického jazyka (pro komunikaci se zahraničními dodavateli).
- Vysoká úroveň organizačních schopností a time managementu.
- Zaměření na lidi a týmovou spolupráci.
- Inovativní a proaktivní přístup.
- Schopnost otevřeně komunikovat a vyjadřovat své názory.
Nabídka
- Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces.
- Možnost občasné změny prostředí odkud pracujete formou Home Office.
- Stabilní práci u férového českého zaměstnavatele.
- Otevřenost a přátelské prostředí.
- 2 dny Sick Days.
- Když nejde vše podle plánu, možnost záloh na výplatu.
- Zaměstnanecké slevy na celý sortiment.
- Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení.
- Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky).
- Stravenkový paušál za každý odpracovaný den do výplaty.
- Každýrok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech).
- Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR).
- Vzdělávací kurzy. Mzda: 29.000- 35.000 Kč/měsíc
Pracovní náplň
- Jako vedoucí týmu máte na starosti řízení a motivaci nákupního týmu za účelem dosažení stanovených cílů, které zahrnují získávání výhodnějších nákupních podmínek, dosahování obratových bonusů, rozšiřování portfolia a hledání nových či efektivnějších nákupních strategií.
- Vytváříte a implementujete nákupní strategii, která bude podporovat naše obchodní cíle.
- Čeká vás jednání s dodavateli ohledně cen, podmínek a smluv, správa objednávek, nákup na sklad s ohledem na prodejnost a efektivitu celého distribučního řetězce s cílem jeho zkrácení.
- Máte na starost cenotvorbu produktů, která zajistí konkurenceschopnost a ziskovost.
- Analyzujete trh a vyhledáváte nové dodavatele.
- Zajistíte, aby materiály byly dodávány včas.
- Sledujete a vyhodnocujete výkon týmu i jednotlivých členů, aby byl zajištěn jejich rozvoj a efektivita.
- Úzce spolupracujete s ostatními odděleními na strategických projektech a podporujete celkový růst a úspěch společnosti.
Kontakt - zadavatel pozice
CRI ameba.eu, s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Hamplová Dis. Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.ameba.eu Facebook: https://www.facebook.com/Amebaeu LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ameba… Youtube: https://www.youtube.com/channel…
Adresa:
Počernická 699/62, Malešice
Praha 10
108 00
Co o sobě říká společnost CRI ameba.eu, s.r.o.?
ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.
Další volná místa práce na pozici Leader v Kroměříži a okolí (367)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice