Customer service

  • Zadavatel: Grafton Recruitment, s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Vojtíšková Karolína
ID: 1916369 Aktualizováno včera

Pracovní náplň

Baví Tě péče o zákazníky a administrativa?
Nebojíš se mluvit anglicky a chceš být součástí přátelského kolektivu?

Pokud ANO, neváhej se nám ozvat!

A co bude Tvou náplní práce?

  • vyřizování obchodních případů od přijetí objednávky až po fakturaci
  • komunikace se zákazníky
  • zajišťování přepravy zboží
  • komunikace s exportním oddělením v zahraničí

Požadujeme

  • komunikativní angličtina (nebát se vzít telefon a komunikovat s klienty a kolegy ze zahraničí)
  • znalost MS Office - především Excel (kontingenční tabulky)
  • zkušenost z Back office/zákaznického servisu
  • analytické myšlení, prozákaznický přístup

Nabízíme

  • 4 týdny dovolené
  • 3 sick days
  • stravenkový paušál
  • doprava do práce zabezpečená autobusem od stanice metra

Kontakt - zadavatel pozice

Grafton Recruitment, s.r.o.

Odpovědná osoba: Vojtíšková Karolína Telefon: Zobrazit tel. číslo Web: https://www.grafton.cz/

Grafton Recruitment s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Customer service.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.