Pracovní náplň
- Administrativní zajištění zakázek včetně překladů a příprav podkladů
- Komunikace se zákazníky
- Tvorba nabídek, zpracování objednávek a exportních dokumentů
- Spolupráce s obchodním a výrobním oddělením
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost práce v MS Office
- Znalost AJ - komunikativní slovem i písmem
- Samostatný a reprezentativní přístup
- Komunikační dovednosti
Nabízíme
Přidejte se do týmu na pozici: KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (35-40.000 KČ)
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv
- Zaškolení
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost firemního PC i automobilu
- Další finanční i nefinanční benefity
- Lokalitu: Okres Jihlava
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Daniela Rossmanithová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.acjobs.cz/?page=1 Facebook: https://www.facebook.com/acjobs.cz/?ref… LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/848905…
Adresa:
Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Obchodní zástupce, Absolvent v Jihlavě a okolí (43)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice