Logo Dobrá práce
hledat přihlásit
  • Nabídky práce
  • Práce na e-mail
  • Životopis
    • Vložit životopis
    • Životopis vzor
    • Editace mého životopisu
    • Zapomenuté heslo
  • Poradna
    • Jak napsat životopis
    • Vzor životopisu
    • Vybíráme personální agenturu
    • Jak se chovat u pohovoru
  • Agentury / úřady
    • Agentury práce
    • Pracovní úřady
  • Pro firmy
    • Ceník
    • Hledat zaměstnance
    • Jak napsat pracovní inzerát
    • Přihlásit do administrace
  • Přihlásit

Najděte si dobrou práci...



Rozšířené vyhledávání



Díky cookies u nás najdete Dobrou práci

Cookies nám na našich webech pomáhají lépe pochopit, co hledáte a jak s nimi pracujete. Díky nim vám můžeme zobrazit vhodnější nabídky práce a další obsah určený pro vás.
Laskavě vás proto žádáme o udělení souhlasu pro využívání cookies pro potřeby osobního nastavení, statistik a cílení.
Pokud vám výchozí nastavení nevyhovuje, můžete si nastavit vlastní (nezdrží vás to déle než 5 minut).

Souhlasím a chci pokračovat
vlastní nastavení

Sháníte práci a je vám přes dvacet? Firmy se s nabídkami stěhují i na Instagram


zdroj: pixabay.com

Milujete Instagram? A sháníte práci? Tak vězte, že už i firmy vědí, že obvzlášť mladí Instagramu holdují a zakládají své profily s jasným cílem. Nalákat a zaujmout své nové potenciální zaměstnance. Zkrátka společnosti zjistily, že i Instagram je vedle Facebooku a LinkedIn nyní velkým hráčem. A vám to může usnadnit hledání práce. Zároveň můžete nahlédnout i pod pokličku firmy.

Na Instagramu je kolem dvou milionu Čechů, nejaktivnější je skupina 18 až 24 let. To je potřeba vědět, pokud jste firma, která shání mladé lidi, protože právě k této cílové skupině se fotografie dostanou. Celkově má tato sociální síť třetinovou sledovanost oproti Facebooku, ale u určitých cílových skupin může velmi dobře fungovat.

Firmy, které už svůj profil na Instagramu mají, se většinou prezentují tak, aby zaujaly právě mladou generaci. Většinou na profilech společnosti najdou snímky zevnitř firmy. Mohou nahlédnout dovnitř, jak to u nich chodí, dávají tam fotky z akcí, zajímavé momentky. A právě na prostředí a firemní kultuře mladým hodně záleží.

Společnosti zkoušejí na Instagramu nabízet třeba i konkrétní pracovní pozice. Firmy si pochvalují, že tato síť ještě není tolik zahlcená reklamou.

Nejdříve se firmy musejí zamyslet nad tím, k čemu vlastně Instagram potřebují. Pokud jsou cílovkou mladí a firma má kapacitu na tvorbu, nic jí v prezentaci enbrání. Klíčem k úspěchu je využívání autentických fotografií, které jsou však zároveň kvalitní a vizuálně přitažlivé. Ty potom opatřit relevantními hashtagy, které fotky dostanou k lidem, které chceme zaujmout. Nehodí se fotky z fotobank nebo tmavé fotky kolegů zezadu před přesvětleným promítacím plátnem v korporátním stylu.

Důležité je být aktivní v komunikaci s fanoušky, dát prostor k diskusi. Pokud má firma interního zaměstnance, který se péčí o instagramový profil může zabývat pravidelně každý den, nebo dostatek peněz na agenturu, pak má využití této sociální sítě smysl.

Autor: Dobrá práce.cz

Hodnocení: 0 0   100 % (94 hodnocení)
Sdílet

Další články

Za co vás mohou vyrazit na hodinu a co vám ještě projde? (Následující článek)
Jak získat praxi? Přihlaste se na stáže ve firmách
Povýšili vás a vy máte z vedení lidí strach? Pomůžeme vám ho překonat (Předchozí článek)
Zobrazit další články na téma práce

Poradna

  • Jak správně napsat životopis
  • Vybíráme personální agenturu
  • Jak se chovat u pohovoru
  • Články na téma práce
více
  • Ochrana osobních údajů
  • Práce na e-mail, mobilní aplikace
  • Katalog pracovních agentur
  • O portálu, kontakt

For employers / Post Job English orders

© 2023 Dobra Prace.cz Všechna práva vyhrazena

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie - nastavení cookies