Nabídky práce pro kontrolory majetku v regionu Hradec Králové (9)
Kontrolor majetku je odborník zodpovědný za dozor a správu movitého a nemovitého majetku ve vlastnictví podniku nebo instituce. Tato role zahrnuje revizi inventárních záznamů, zajištění správnosti a aktualizace dokumentů týkajících se majetku, stejně jako určení jeho hodnoty pro účely účetních a daňových výkazů. Mezi klíčové odpovědnosti Kontrolora majetku patří provedení fyzických inventur, identifikace a záznam majetku, řízení životního cyklu aktiv, a spolupráce s finančním oddělením pro zajištění přesnosti finančních záznamů souvisejících s majetkovými hodnotami. Pro tuto roli je vyžadována vysoká míra pečlivosti, schopnost analytického myšlení a dobrou znalost účetních principů a pravidel. Požadavky zahrnují minimálně středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, případně vysokoškolské vzdělání v oblasti financí či účetnictví a relevantní praxi v oblasti správy majetku či v příbuzných financích a administrativě.
Aktuálně nabízíme:
Podle zvolených kritérií jsme nenašli žádné inzeráty. Níže se ale nacházejí inzeráty, které by vás také mohly zajímat.