Customer Service Manager · IT Support Specialist · Incident Problem Manager · Service Desk Agent · Service Delivery Manager

Toto je životopis vložený do systému uchazečem o práci.

ID:

246827

Pohlaví:

muž

Profese:

Customer Service Manager · IT Support Specialist · Incident Problem Manager · Service Desk Agent · Service Delivery Manager

Datum:

28.04.2025

Kategorie:

Informační technologie, Management,

Regiony:

Praha, Moravskoslezský, zahraničí,

Znalosti:

Město:

Fulnek

Kontakt:

Placená služba – cena 5 kreditů za jeden kontakt, objednávejte prosím na adrese: www.dobraprace.cz/cenik.php.

Náš tip pro zaměstnavatele: životopis vkládají sami uživatelé. Každé 3 měsíce jsou požádáni o aktualizaci dat a potvrzení zájmu o hledání nového místa. Jde však o dobrovolný úkon. Některé životopisy tak nemusí být aktuální. Doporučujeme mimo jiné sledovat datum vložení. Čím starší datum vložení, tím vyšší pravděpodobnost, že uchazeč má již nové zaměstnání. Provozovatel webu dobraprace.cz neručí za aktuálnost vložených CV.

V případě dotazu nás kontaktujte na adrese: nebo kontaktním formulářem

Pro pokračování ve vyhledáváni hledat zaměstnance.