Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

  • Zadavatel: JOBSYSTEM s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Personální asistentka
ID: 1821840 Aktualizováno před 14 dny

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě
  • PC znalosti zejména Excel

Výhodou:
  • zkušenosti z obdobné pozice

Nabídka

  • práci na plný úvazek
  • úvodní a průběžné zaškolení
  • 25 dní dovolené
  • nápojové občerstvení na pracovišti zdarma
  • přídatný finanční bonus 2x ročně

Mzdové ohodnocení 45 000 - 50 000 Kč/měsíc.

Místo práce: Brandýs nad Labem-Stará Boleslav - okres Praha-východ

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zaslat email.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 10. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracovní náplň

Renomovaná firma, obchodující v oblasti zdravotnické přístrojové techniky, chirurgických nástrojů a implantátů se sídlem v Brandýse nad Labem-Stará Boleslav.

Náplň práce:
  • komunikace se zahraničními partnery, objednávání zboží
  • sledování skladových zásob v příslušném programu
  • fakturace a práce s fakturačním programem Helios
  • odesílání zboží do nemocnic

Kontakt - zadavatel pozice

JOBSYSTEM s.r.o.

Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00

JOBSYSTEM s.r.o.

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.