Logo Dobrá práce
hledat přihlásit
  • Nabídky práce
  • Práce na e-mail
  • Životopis
    • Vložit životopis
    • Životopis vzor
    • Editace mého životopisu
    • Zapomenuté heslo
  • Poradna
    • Jak napsat životopis
    • Vzor životopisu
    • Vybíráme personální agenturu
    • Jak se chovat u pohovoru
  • Agentury / úřady
    • Agentury práce
    • Pracovní úřady
  • Pro firmy
    • Ceník
    • Hledat zaměstnance
    • Jak napsat pracovní inzerát
    • Přihlásit do administrace
  • Přihlásit

Najděte si dobrou práci...



Rozšířené vyhledávání



Díky cookies u nás najdete Dobrou práci

Cookies nám na našich webech pomáhají lépe pochopit, co hledáte a jak s nimi pracujete. Díky nim vám můžeme zobrazit vhodnější nabídky práce a další obsah určený pro vás.
Laskavě vás proto žádáme o udělení souhlasu pro využívání cookies pro potřeby osobního nastavení, statistik a cílení.
Pokud vám výchozí nastavení nevyhovuje, můžete si nastavit vlastní (nezdrží vás to déle než 5 minut).

Souhlasím a chci pokračovat
vlastní nastavení

Číšníci a servírky to nemají jednoduché. Co je nejvíc vytáčí?


zdroj: pixabay.com

Profese, při kterých přijdete do styku s lidmi, bývají náročené a nevyzpytatelné, někdy nervy drásající. Jednou z nich je třeba práce v restauraci. Číšník nebo servírka by měli být úslužnost a ochota sama. Alespoň podle hostů. Jenže ne vždy se host chová tak, jak by měl. Jsou věci, které obsluhu v restauracích doslova vytáčejí. Mrkněte, co si o manýrech některých hostů myslí.

1) Jediný stůl není prostřený a sednou si právě k němu. To nevidí, že se na něj teprve chystám a akorát mi tam budou překážet?

2) Jasně. Dojdu vám pro další pivečko. Stejně jako jsem šel před chvíli pro jedno a předtím taky. To jste rovnou nemohli říct kolik jich chcete, abych nemusel lítat každou minutu?

3) Když mě nepozdravíte, proč bych měl automaticky hned zdravit napřed já. Host je sice host, ale slušnost by měla fungovat na obou stranách.

4) Přijdou dva, ale pročby si nesedli ke stolu pro osm lidí?

5) Rezervačku mají na šestou, ale dorazí v sedm a ještě se tváří jakoby nic. Přitom by stačilo třeba jen zavolat.

6) Rodiny s malými dětmi si myslí, že jsou středem světa. Přijdou, kočárek postaví do místa, kde potřebujeme chodit a děti nechaj běhat po restauraci a řvát, protože ostatní hosti to přece pochopí. Nepochopí, obtěžuje to je ale i nás.

7) Jsme v restauraci a ne doma, tak proč dodržovat pořádek.Použitý ubrousky narveme do sklenic, po stole roztaháme párátka a podtácky, zbytky jídla necháme na nepochopitelnejch místech a aby to byla pořádná chuťovka, ještě nacpeme do popelníku k vajglům něco pořádně mokrýho. Fuj. Rád bych někdy viděl, jakou maj hosti kuchyň doma.

8) Máme jasně nastavený jídelní lístek a stejně zkusí, jestli si mohou dát něco jinýho. Kde to jsme? Do železářství si taky nepůjdu koupit spodní prádlo.

9) Udiveně se ptají. "Vy už zavíráte?" Ne, mě jen baví stát uprostřed lokálu se zvednutýma židlema a klíčema v ruce.

10) Dýško zaokrouhlují, utratí několik stovek a pak mi dají pětikorunu.

11) Fórky typu: "Jé, já asi nebudu mít na zaplacení, vezmete mě do kuchyně mýt nádobí?" Není to originální a ano, není to vtipné.

Autor: Dobrá práce.cz

Hodnocení: 0 0   100 % (22 hodnocení)
Sdílet

Další články

Sháníte letní brigádu? Máte nejvyšší čas (Následující článek)
Zdravotní hendikep může být v zaměstnání výhodou
Umět správně telefonovat není jen tak. Naučte se to (Předchozí článek)
Zobrazit další články na téma práce

Poradna

  • Jak správně napsat životopis
  • Vybíráme personální agenturu
  • Jak se chovat u pohovoru
  • Články na téma práce
více
  • Ochrana osobních údajů
  • Práce na e-mail, mobilní aplikace
  • Katalog pracovních agentur
  • O portálu, kontakt

For employers / Post Job English orders

© 2023 Dobra Prace.cz Všechna práva vyhrazena

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie - nastavení cookies